Drenthe/Overijssel (Vechtdallijnen) Wijzig regio

Contact opnemen

Hoe kunnen we je helpen?

Stel je vraag via Twitter of Facebook

Op maandag t/m vrijdag van 6.00 tot 23.00 uur en op zaterdag, zon- en feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur kun je met je vragen terecht bij ons webcareteam. Deel je persoonlijke gegevens alleen via privéberichten. Lees ook eens de voorwaarden die wij stellen aan het contact via social media.

Wil je bezwaar maken tegen een boete, is er teveel geld van je OV-chipkaart afgeschreven of wil je melding doen van een verloren voorwerp? Gebruik dan het contactformulier.

Stel je vraag op Twitter

Stel je vraag op Facebook


Deel jouw reiservaring

Heb je een leuke reis gehad? Of ben je minder tevreden over onze dienstverlening. Beide vernemen we graag! Zo kunnen wij onze service namelijk blijvend verbeteren. Op ingestuurde reiservaringen volgt geen antwoord. Het is een alternatief voor het contactformulier om je frustraties, complimenten of andere opmerkingen aan ons kwijt te kunnen, zonder dat we hiervoor uitgebreide gegevens van je nodig hebben.

Deel jouw reiservaring 


Uitcheck gemist

Gereisd op saldo met je OV-chipkaart en vergeten uit te checken? Vraag dan in 3 simpele stappen je saldo terug via uitcheckgemist.nl. Je teruggevraagde saldo wordt klaargezet en laad je meteen weer op je OV-chipkaart bij een ophaalautomaat.


Overige contactmogelijkheden

Wil je liever op een andere manier in contact met ons komen? Dat kan! De medewerkers van onze klantenservice helpen je graag. Je kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag van 6.00 tot 23.00 uur, in het weekend en op feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur via 0900 2022022. Voor het gesprek betaal je 2 cent per minuut met een starttarief van 4,5 cent, plus je gebruikelijke belkosten. Een brief sturen behoort ook tot de mogelijkheden. Adresseer deze in een gefrankeerde envelop naar:

Arriva Nederland
Afdeling Klantenservice
Postbus 626
8440 AP Heerenveen